Se’eh ke so’oh?

Alhamdulillah, 12july2015. 43 ari berpantang, one more day to 44 days, 25 ramadhan 1436h 🙂

Aha. Sementara tggu bby melepaskan hajat sambil meronta2, ibu nk update blog jap ye nak.. Hehe..

Tbe2 jumpe gmbr ni kt fb. Jadi mcm ade kene ngena dgn diri sendiri. Sbb mmg slalu jgk jd dlm kehidupan ktorg. Aku kahwin dgn org klntn, jd ade sedikit beza dlm ayat2 yg biasa ktorg gune & ckp ari2.. hehe.. contohnye :

Se'eh & so'oh
Se’eh & so’oh

Bile aku kyg, aku akan ckp, alhamdulillah, se’eh dah rase perut, kyg. Then husband pulak ckp, bkn se’eh, so’oh la. Mule aku dgr so’oh tu mcm klakar sbb rasa mcm klakar la.. so’oh.. haha.. adoiii.. selalu gaduh manja klu bab se’eh & so’oh ni.. 😉

Tp, aku tetap dgn se’eh aku walau dimana aku berada 🙂

Okey, dah.. mcm ade bau kurg menyenangkan.. opssss, baby poo poo dgn byknye, sampai melimpah ruah. Seronok ye poo poo. Alhamdulillah, lega tgok wajah dia tenang lepas poo poo ❤

Time utk cuci ye.. uhukssss… se’eh hidung ibu nak…

Leave a Reply

